loading...
ویـوا پــرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
آرمان بازدید : 23 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری اعلام کرد که ۶ گزینه برای قضاوت دربی مد نظر دپارتمان داوری است اما اسمی از این شش داور نبرد. خبرگزاری فارس، نام ۶ گزینه قضاوت دربی را به دست آورده که آن را منتشر می‌کند.

 


آرمان بازدید : 19 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و دوم  پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور ۲۲ هزار تماشاگر به مصاف داماش رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

 

حسین ماهینی در دقیقه ۴۰ از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس گلزنی کرد.

پرسپولیس در نیمه دوم برخلاف نیمه اول بازی خوبی ارایه نکرد و داماش حمله‌های زیادی بر روی دروازه پرسپولیس انجام داد.

 

آرمان بازدید : 25 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس تهران برابر داماش گیلان توسط گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اعلام شد. اسامی ترکیب ۱۱ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران به شرح زیر است:

 



آرمان بازدید : 24 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

تيم فوتبال داماش گيلان در بيست و يکمين ديدارش در ليگ برتر جمعه آينده مصاف حساسي را در برابر پرسپوليس در پيش روي دارد و اين در حالي است که داماشي‌ها در چند وقت اخير با مصدوميت تعداد زيادي از بازيکنان خود مواجه بوده‌اند.

به گزارش فارس،وضعيت مصدومان و بازي کردن يا نکردن آنها در ديدار مقابل پرسپوليس مورد سئوال بسياري از طرفداران تيم داماش است.

افشين چاووشي مهاجم تيم فوتبال داماش که در چهار هفته نيم فصل دوم قادر به همراهي داماش نبوده اکنون از بند مصدوميت رهايي يافته و در صورت صلاحديد کادر فني مي‌تواند در ديدار مقابل پرسپوليس براي داماش به ميدان برود.

حسن رودباريان نيز که به دليل مصدوميت از ناحيه کمر مانند چاووشي در بازي‌هاي نيم فصل دوم تاکنون غايب بوده، در تمرين داماش حاضر شد و قرار گرفتن او در درون دروازه داماش در ديدار مقابل پرسپوليس بستگي به شرايط و وضعيت آمادگي او در مدت دو يا سه روز آينده دارد.

 


آرمان بازدید : 17 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان در این دیدار قصد ارائه یک بازی زیبا و جذاب را داشتند غافل از اینکه کیفیت نامناسب زمین مسابقه این امکان را از آنها گرفت.

پرسپولیس در نیمه اول بارها روی دروازه حریف حمله کرد اما کیفیت نامناسب زمین عامل هدر رفتن این موقعیت‌ها یکی پس از دیگری شد و دو تیم در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

شاگردان یحیی گل محمدی در نیمه دوم، همچون نیمه نخست هجومی ظاهر شدند و برای باز کردن دروازه صبا بارها تا آستانه گلزنی قرار گرفتند اما علیرغم برتری، دروازه صبا تا پایان بازی بسته ماند.

فرید کریمی بازیکن تیم صبا در دقیقه 62 قصد گرفتن یک ضربه پنالتی در محوطه جریمه سرخپوشان را داشت اما داور به موقع حرکت او را دید و یک کارت زرد به این بازیکن داد.

 

 

آرمان بازدید : 22 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

به زودی گزارش تصویری و دانلود هایلایت های بازی در سایت قرار خواهد گرفت..

 

تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 15:15 در ورزشگاه يادگار امام قم به مصاف تيم صبا رفت که نيمه اول بازي با

نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

سرخپوشان در اين مسابقه هم بازي هجومي از خود ارايه کردند اما از موقعيت‌هاي گلزني خود نتوانستند استفاده کنند. حتي در نيمه اول کريم انصاري‌فرد درواز‌ه‌ خالي را باز نکرد تا پرسپوليس از قم فقط يک امتياز سوغات بياورد.

عليرضا فغاني داور مسابقه است که به فريد کريمي از صبا و محمد نوري از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

با اين تساوي پرسپوليس 26 امتيازي و صباي قم هم 29 امتيازي شد.


آرمان بازدید : 17 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

تيم فوتبال پرسپوليس حدود 50 دقيقه پيش از آغاز ديدار با صباي قم وارد ورزشگاه و با تشويق هواداران پرسپوليسي حاضر در ورزشگاه روبرو شد.

به گزارش ايسنا،در حالي که ورزشگاه يادگار امام (ره) قم ظرفيت نزديک به 12 هزار نفر را دارد، در حال حاضر حدود پنج هزار پرسپوليسي در ورزشگاه حضور دارند و در آن سو نزديک به دو هزار هوادار صبا هم در جايگاه مخصوص به خود نشسته‌اند.


پرسپوليس در اين بازي با ترکيب نيلسون، سيد جلال حسيني، رضا نورمحمدي، حسين ماهيني، مهرداد پولادي، رضا حقيقي، محمد نوري، علي کريمي، مارکو پروويچ ، غلامرضا رضايي و کريم انصاري فرد به ميدان مي‌روند.


 


آرمان بازدید : 17 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

کاروان تيم فوتبال پرسپوليس تهران براي مصاف هفته بيست و يکم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور با صباي قم عصر شنبه وارد قم شد اما به هيچ عنوان و بر خلاف انتظار استقبال خوبي از سرخپوشان صورت نگرفت.

استقرار کاروان پرسپوليس در نزديکي حرم مطهر کريمه اهل بيت (س)

اينکه تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس تهران در بازي‌هاي ليگ برتر وقتي به شهرهاي مختلف کشورمان مي‌روند معمولا به گرمي مورد استقبال علاقمندان به فوتبال قرار مي‌گيرند به امري کاملا عادي تبديل شده است اما اين بار در قم پذيرايي خوبي از تيم پرسپوليس تهران انجام نپذيرفت.

شاگردان يحيي گل محمدي که بعد از تمرينات ظهر روز شنبه در تهران با يک دستگاه اتوبوس راهي قم شده بودند تا در هتل محل اقامت خود مستقر شده و آماده ديدار روز يکشنبه بيست و چهارم دي ماه با صباي قم شوند، به سردي از سوي فوتبال دوستان قمي مورد استقبال قرار گرفتند.


آرمان بازدید : 22 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

صمد مرفاوي در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل پرسپوليس اظهار کرد: "با آن که پرسپوليس نسبت به نيم فصل اول بهتر و روان‌تر بازي مي‌کند و نتايج خوبي را هم گرفته ولي بازيکنان ما شرايطي خوبي دارند. آنها مخصوصا در بازي با تيم‌هاي بزرگ انگيزه بالايي دارند و به اميد گرفتن سه امتياز وارد زمين مي‌شوند. 70 درصد آن چه را در نيم فصل دوم به بچه‌ها گفته بوديم، در زمين اجرا کردند و همين من را به آينده اميدوار مي‌کند."

او ادامه داد: "صبا در مقابل دو تيم استقلال و پرسپوليس تاکنون در قم نتيجه را واگذار نکرده‌ و قصد داريم اين روند را تداوم بخشيم. ضمن احترام به پرسپوليس و بازيکنان بزرگي که دارد، بايد بگويم در مقابل ما نتيجه را واگذار خواهند کرد."

 


آرمان بازدید : 19 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، نام 19 بازيکن براي ديدار هفته بيست و يکم سرخپوشان به شرح زير اعلام شد:

نيلسون کوره‌آ، رضا محمدي، حسين ماهيني، رضا حقيقي، کريم انصاري فرد، محمد نوري، غلامرضا رضايي، رضا نورمحمدي، مهرداد پولادي، علي کريمي، سيد جلال حسيني، مارکو پروويچ، ميثم نقي زاده، محسن بنگر، محمد قاضي، امير حسين فشنگچي، محمدرضا خانزاده، هادي نوروزي و عادل کلاه کج

 


آرمان بازدید : 17 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

در حالي که هشت بازي از مجموع ديدارهاي هفته چهارم از نيم فصل دوم مسابقات دوازدهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور به صورت همزمان در روز يکشنبه بيست و چهارم دي ماه آغاز مي‌شود، صباي قم در خانه برابر پرسپوليس تهران تيم رده يازدهم جدول رده بندي ليگ برتر به ميدان مي‌رود.

به گزارش فارس،با توجه به برنامه اعلام شده از سوي سازمان ليگ برتر فدراسيون فوتبال، ديدار تيم‌هاي فوتبال صباي قم و شاهين بوشهر پرسپوليس تهران از هفته بيست و يکم بازي‌هاي ليگ برتر فوتبال از ساعت 15 و 15 دقيقه روز يکشنبه در ورزشگاه 15 هزار نفري يادگار امام قم برگزار مي‌شود.

بر همين اساس و با توجه به قوانين برگزاري مسابقات ليگ برتر فوتبال که از سوي سازمان ليگ برتر فدراسيون فوتبال به باشگاه‌هاي ليگ برتري ابلاغ شده است، مربيان دو تيم صباي قم و پرسپوليس تهران يک شب پيش از برگزاري بازي بايد به سئوالات خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي پاسخ دهند.

 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ضعف تیم فعلی پرسپولیس؟؟
    پـــرســولــیس - استقلــال ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 247
  • بازدید سال : 1,339
  • بازدید کلی : 4,340