loading...
ویـوا پــرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
آرمان بازدید : 21 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

کاپیتان پرسپولیس که در دربی ۷۶، ششمین حضور خود در این مسابقه را تجربه می‌کرد، حالا ۴ برد و دو تساوی دربی در کارنامه‌اش دارد. او البته می‌توانست پنجمین برد را هم تجربه کند که از دست رفتن موقعیت‌های خوبی پرسپولیس باعث شد این مسابقه با نتیجه مساوی تمام شود.


آرمان بازدید : 18 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

محمد رویانیان پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آقای فتح الله زاده اول به شما عرض می‌کنم بهتر است به جای اینکه در مورد ما صحبت کنید به دنبال این باشید که حداقل یک گل به ملوان می‌زدید و الان دنبال این حرف و حدیث‌ها نبودید.


آرمان بازدید : 24 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

در حالی که کمتر از ۴۰ ساعت تا آغاز دربی ۷۶ باقی مانده است ترکیب احتمالی دو تیم در این بازی حساس تا کمی قابل حدس زدن است چون این بازی آن قدر حساس است که برترین ها و باتجربه ها وارد میدان خواهند شد.

 


آرمان بازدید : 25 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

مهدی ‌مهدوی‌کیا عصر امروز مبلغ ۱۰ میلیون تومان برای آزادی فرزند یکی از افرادی که به تمرین پرسپولیس مراجعه

کرده بود و درخواست کمک برای آزادی فرزندش داشت پرداخت کرد.

 


آرمان بازدید : 26 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

حمید استیلی در مورد دربی ۷۶ گفت: امیدوارم بازی خوبی را مشاهده کنیم، پرسپولیس با آمدن گل‌محمدی شرایط بهتری پیدا کرده و او به تیم کمک کرده تا انسجام بازیکنان بالا برود. بازیکنانی که در نقل و انتقالات نیم‌فصل به پرسپولیس اضافه شدند …


آرمان بازدید : 19 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس،‌ اظهار داشت: رضا حقیقی به دلیل مصدومیت روز گذشته در تمرین امروز کم‌فشار تمرین کرد و به او اجازه ندادیم بیش از حد فشار بیاورد اما وی قطعاً‌ به دربی ۷۶ می‌رسد.


آرمان بازدید : 21 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

علی کریمی در واکنش به درخواست هواداران پرسپولیس برای بازی مقابل استقلال به آن‌ها گفت: هنوز وضعیت

حضورم در داربی مشخص نیست.

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین روز چهارشنبه خود را از ساعت ۱۵ در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز کرده است که این تمرین پشت درهای بسته برگزار می‌شود. محمد رویانیان پس از حضور در ورزشگاه جلسه کوتاهی را با بازیکنان برگزار کرد. حمید استیلی هم در اواخر تمرین به ورزشگاه درفشی‌فر آمد و برای روحیه دادن به پرسپولیسی‌ها با برخی از بازیکنان و همین طور کادر فنی این تیم صحبت کرد.

 


آرمان بازدید : 23 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (1)

تیم فوتبال پرسپولیس اردویی دو روزه را برای حضور پرقدرت در دربی در کرج تشکیل داده است از همین‌رو با درخواست کادر فنی فیلم پنج بازی استقلال در دیدارهای لیگ برتر تهیه و قرار است در جلسات آنالیز توسط کادر فنی برای قرمزپوشان مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

 

آرمان بازدید : 19 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

هافبک مقدونیه‌ای پرسپولیس، گفت: می دانم دربی خیلی مهم است و تلاش خواهم کرد امسال بازی های خوبی برای پرسپولیس انجام دهم. ولاتکو گروزدانوسکی بازیکن مقدونیه ای که امروز قراردادش را با پرسپولیس بست، درباره میزان شناختش از پرسپولیس، گفت:

 


آرمان بازدید : 24 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

مصدومیت علی کریمی باعث ناراحتی بازیکنان پرسپولیس کرده اما این بازیکن به بازیکنان گفت: می‌دانم تک‌تک شما می‌توانید در این دربی تأثیرگذار باشید. موضوع من مهم نیست اما انشالله برنده باشیم.

 


آرمان بازدید : 18 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

مدافع پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که این تیم در دیدار روز جمعه با برتری برابر استقلال طلسم شکست نخوردن قلعه‌نویی را بشکند. رضا نورمحمدی در بازی با داماش گیلان در ترکیب قرار نگرفت و یحیی گل محمدی از محسن بنگر استفاده کرد.

گفته می‌شد او شاید در بازی با استقلال دوباره به ترکیب ثابت برگردد ولی خودش از این موضوع مطمئن نیست و معتقد است دیگر بازیکنان پرسپولیس هم از فیکس بودن خود مطمئن نیستند.


آرمان بازدید : 21 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

محمد قاضی به دلیل مصدومیت چند هفته‌ای تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس و چند بازی حساس این تیم را از دست داد، اما این بازیکن در شرایطی که تمرین امروز پرسپولیس تعطیل بود به صورت اختصاصی در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد و به تمرینات ویژه پرداخت و آمادگی خود را برای حضور دربی ۷۶ به دست آورد.


آرمان بازدید : 18 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است دربی ۷۶ جنگ هافبک‌های دو تیم است. رضا حقیقی درباره شرایط پرسپولیس در آستانه دیدار روز جمعه با استقلال و اینکه اولین دربی‌اش را تجربه می‌کند، صحبت کرد:

 

*پرسپولیس به سختی از سد داماش گذاشت…

خدارا شکر که توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. برخلاف خیلی ها که می‌گویند نمایش خوبی نداشتیم، معتقدم برابر داماش نتیجه‌گرا بازی کردیم و از مسابقه‌ای که گره خورده بود سه امتیاز را گرفتیم.

 


آرمان بازدید : 18 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

علی کریمی که در بازی مقابل صبا دچار مصدومیت شدید از ناحیه زانو شد چند روزی تحت نظر پزشکان پرسپولیس کار خود را دنبال کرد اما امروز در شرایطی که خبرنگار ورزشی فارس به بیمارستان آتیه رفته بود به طور اتفاقی با حضور کریمی و یکی از پزشکان پرسپولیس مواجه شد.

 

خبرنگار خبرگزاری فارس، پیگیر این موضوع شد که چرا کریمی امروز به بیمارستان آتیه آمده که به این نتیجه رسید او برای دیدار با دکتر رازی متخصص ارتوپدی برای معاینه و نشان دادن MRI دوم به بیمارستان آتیه رفته است.




آرمان بازدید : 18 شنبه 30 دی 1391 نظرات (1)

ا فتخار میکنم که امروز در جمع شما عزیزان حضور دارم و امیدوارم بتوانم این لیاقت را داشته باشم که همیشه در کنار شما باشم.

 علی کریمی،حمید استیلی و سلیمی شهردار منطقه ۲۱ به منظورگرامیداشت یاد و خاطره جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی با حضور در آسایشگاه ثارا.. با این بزرگ مردان دیدار وگفت و گو کردند.

باز هم اسطوره ی اخلاق ایرانی پرسپولیس:::: مردی که پارچه های روی بازو را پست تر از هر چیز میداند...:::: مردی به نام علی کریمی

آرمان بازدید : 20 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:امیدوارم کریمی به دربی برسد زیرا به او نیاز داریم. حسین ماهینی پس از بازی پرسپولیس مقابل داماش و در آستانه دربی درباره مسائل مختلف به صحبت پرداخت:

 

*از برد مقابل داماش شروع کنیم.
با شرایط حساسی که تیم ما داشت و ۶،۷ بازیکن دو اخطاره داشتیم مجبور شدیم با ترس به میدان برویم و خیلی محتاطانه بازی کنیم اما در نهایت خوشحالم که توانستیم به این سه امتیاز که واقعا پیش از دربی به آن احتیاج داشتیم دست یابیم.
*برخی اعتقاد داشتند که داور در بازی دیروز ملاحظه پرسپولیس را کرد و از کارت های خود استفاده نکرد.

 


آرمان بازدید : 19 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

حضور محمد قاضی در خط حمله پرسپولیس این امیدواری را در ابتدای فصل به هواداران سرخپوش داد که تیمشان

برای بازکردن دروزاه حریفان مشکلی ندارد.

اما مصدومیت ۲ ماهی است که گریبان وی را گرفته و پس از به ثمر رساندن گل ششم پرسپولیس مقابل پیکان و مصدوم شدن در اردوی تیم ملی تا کنون نتوانسته دقایق زیادی به میدان برود.

 


آرمان بازدید : 19 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

نیمه دوم بازی پرسپولیس و داماش را باید به نام نیلسون، دروازه بان پرسپولیس ثبت کرد. این دروازه بان در این نیمه بارها با واکنش های خوبش، ضمن نجات دروازه پرسپولیس، هواداران این تیم را نیز به وجد آورد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نیمه دوم دیدار تیم های پرسپولیس و داماش هم مانند نیمه نخست با تشویق بی امان هواداران تیم میزبان آغاز شد. در آغاز نیمه دوم هواداران پرسپولیس از بازیکنان محبوب خود می خواستند که با انجام بازی بهتر گل های بیشتر به ثمر برسانند.

 

در همان ۱۰ دقیقه نخست نیمه دوم، پرسپولیسی ها صاحب دو موقعیت خوب گلزنی شدند که با بی دقتی مهاجمان این تیم این فرصت ها به گل تبدیل نشد. این مساله به مزاق هواداران قرمزپوش خوش نیامد تا با فریادهای خود بازیکنان پرسپولیس را به خلق فرصت های بیشتری برای گلزنی ترغیب کند.

 


آرمان بازدید : 15 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

به گزارش فارس، غلامرضا رضايي پس از تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ با وجود اينکه مي‌توانستيم صبا را شکست دهيم و وضعيتمان را در جدول بهبود ببخشيم متأسفانه همه چيز دست به دست هم داد تا اين اتفاق نيفتد.

وي افزود: تمام بازي‌هاي ما 6 امتيازي است و بايد با تمام قدرت از اين به بعد به ميدان برويم. کار سختي پيش رو داريم اما بايد فقط ببريم.

رضايي ادامه داد: دربي نيز شرايط خاص خودش را دارد اما ما اول به بازي با داماش فکر مي‌کنيم و سپس به دربي اما مطمئن باشيد از دربي دست خالي بر نمي‌گرديم.


آرمان بازدید : 18 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (1)

رضا حقيقي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره ديدار پرسپوليس برابر صبا اظهار کرد: خيلي خوب بازي کرديم و واقعا بايد بازي را مي‌برديم اما کيفيت زمين در کارمان تاثير گذاشته بود و باعث شد نتوانيم به خوبي از بعضي موقعيت‌هايمان استفاده کنيم. با اين که زمين خوب نبود ولي چهار، پنج موقعيت خوب خلق کرديم. در صحنه‌اي که انصاري‌فرد آن فرصت را از دست داد، خودش گفت که زمين باعث شد، توپ بلند شود و به بغل پايم بخورد.

 


آرمان بازدید : 17 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

مهدي مهدوي‌کيا که از سوي فدراسيون جهاني آمار و تاريخ فوتبال به عنوان دومين بازيکن محبوب جهان در سال 2012 انتخاب شد، افزود: اين عنوان به خاطر رأي هموطنانم براي من مهم است و ارزشمندتر از آن تک تک آراي هواداران است که من را شايسته ديدند و تک تک رأي‌ها باعث افتخار و مباهات من است.

وي ادامه داد: من از تمام مردم ايران بويژه هواداران پرسپوليس تشکر مي‌کنم. آنها همواره در چنين مواقعي کنار ما هستند و به ما لطف دارند.

 


آرمان بازدید : 16 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

دکتر وجيه‌الله چشمه‌سري پس از تمرين امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص آخرين شرايط مصدومان پرسپوليس اظهار داشت:‌خوشبختانه پس از مصدوميت جزئي سه بازيکن پرسپوليس امروز اين بازيکنان در تمرينات فشرده حضور پيدا کردند و خوشبختانه کريمي، نوري و نيلسون مشکلي براي بازي با صبا ندارند.

وي افزود: مصدوميت مهدوي‌کيا نيز يک پيچ خوردگي از ناحيه مچ پا است اما دوري او از فوتبال مشخص نيست.

احتمالا مهدوي‌کيا به احتمال فراوان دو يا سه هفته به احتمال مصدوميتش از ميادين دور خواهد شد.

 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ضعف تیم فعلی پرسپولیس؟؟
    پـــرســولــیس - استقلــال ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 208
  • بازدید سال : 1,300
  • بازدید کلی : 4,301