loading...
ویـوا پــرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
آرمان بازدید : 27 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (4)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آقای فتح الله زاده! شما از خدا بترسید، نه بنده های خدا. محمد رویانیان در پاسخ به اظهارات علی فح الله زاده مبنی بر اینکه از رویانیان نمی ترسم اظهار داشت:

 


آرمان بازدید : 21 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

کاپیتان پرسپولیس که در دربی ۷۶، ششمین حضور خود در این مسابقه را تجربه می‌کرد، حالا ۴ برد و دو تساوی دربی در کارنامه‌اش دارد. او البته می‌توانست پنجمین برد را هم تجربه کند که از دست رفتن موقعیت‌های خوبی پرسپولیس باعث شد این مسابقه با نتیجه مساوی تمام شود.


آرمان بازدید : 19 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال فولاد معتقد است که در ایران بر خلاف همه جای دنیا کسی از دیدن داربی لذت نمی‌برد چون داربی ایران پر از هیجان کاذب، جنجال و حاشیه سازی است. حسین فرکی در گفت‌وگو با ایسنا، با انتقاد از کیفیت پایین داربی ۷۶ پایتخت گفت:

 


آرمان بازدید : 19 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

هافبک مقدونیه‌ای پرسپولیس، گفت: می دانم دربی خیلی مهم است و تلاش خواهم کرد امسال بازی های خوبی برای پرسپولیس انجام دهم. ولاتکو گروزدانوسکی بازیکن مقدونیه ای که امروز قراردادش را با پرسپولیس بست، درباره میزان شناختش از پرسپولیس، گفت:

 


آرمان بازدید : 19 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

کاپیتان اسبق پرسپولیس،‌ سرخپوشان را برنده داربی دانست. افشین پیروانی، سابقه حضور در ۱۹ داربی برابر استقلال را دارد.

این بازیکن که رکورددار کاپیتانی به مدت هفت سال در پرسپولیس هم است تنها یک گل در داربی به ثمر رسانده، اما همین گل باعث قهرمانی سرخپوشان در فینال جام حذفی سال ۷۸ شده است.

 


آرمان بازدید : 26 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

علی کریمی اظهار داشت: فکر نمی کردم ۲ ماه خانه نشین شوم اما امیدوارم سرخپوشان در غیاب من در دربی پیروز شوند. علی کریمی در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران گفت:

 




آرمان بازدید : 20 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:امیدوارم کریمی به دربی برسد زیرا به او نیاز داریم. حسین ماهینی پس از بازی پرسپولیس مقابل داماش و در آستانه دربی درباره مسائل مختلف به صحبت پرداخت:

 

*از برد مقابل داماش شروع کنیم.
با شرایط حساسی که تیم ما داشت و ۶،۷ بازیکن دو اخطاره داشتیم مجبور شدیم با ترس به میدان برویم و خیلی محتاطانه بازی کنیم اما در نهایت خوشحالم که توانستیم به این سه امتیاز که واقعا پیش از دربی به آن احتیاج داشتیم دست یابیم.
*برخی اعتقاد داشتند که داور در بازی دیروز ملاحظه پرسپولیس را کرد و از کارت های خود استفاده نکرد.

 


آرمان بازدید : 19 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

حضور محمد قاضی در خط حمله پرسپولیس این امیدواری را در ابتدای فصل به هواداران سرخپوش داد که تیمشان

برای بازکردن دروزاه حریفان مشکلی ندارد.

اما مصدومیت ۲ ماهی است که گریبان وی را گرفته و پس از به ثمر رساندن گل ششم پرسپولیس مقابل پیکان و مصدوم شدن در اردوی تیم ملی تا کنون نتوانسته دقایق زیادی به میدان برود.

 


آرمان بازدید : 17 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

محمد رويانيان که در تمرين امروز پرسپوليس حضور داشت به همه هواداران اعلام کرد که قصد هيچگونه صحبتي درباره استعفايش ندارد و به همين دليل عليرغم درخواست مکرر هواداران و ليدرها ورزشگاه درفشي فر را ترک کرد اما پس از گذشت دقايقي دوباره به ورزشگاه درفشي فر برگشت و دقايقي در بين هواداران و ليدرها حضور پيدا کرد.

يکي از ليدرهاي باشگاه پرسپوليس به نمايندگي از سوي هواداران خطاب به رويانيان گفت: شما براي پرسپوليس زحمت کشيده‌ايد و همه دوست دارند در اين تيم بمانيد تا حاصل دسترنج خود را بگيريد ، هيچکس دوست ندارد پرسپوليس بدون رويانيان باشد.

 


آرمان بازدید : 16 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

يحيي گل‌محمدي در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مقابل داماش گفت: داماش يک تيم جوان و با انگيزه است که براي کسب 3 امتياز با تمام قوا مقابل اين تيم به ميدان مي‌رويم. کسب اين 3 امتياز براي ما حياتي است و با توجه به وضعيتي که در جدول داريم به پيروزي در اين مسابقه نيازمنديم. بازي ساده‌اي نيست و با تمام توان به ميدان مي‌رويم.

وي در مورد بازيکنان 2 اخطاره تيمش و اينکه آنها را خطر از دست دادن دربي تهديد مي‌کند، اظهار داشت: مطمئنا تيم را با تمام قوا براي کسب 3 امتياز به ميدان مي‌فرستم از تمام بازيکنان 2 اخطاره استفاده مي‌کنم. اين بازي هم همانند دربي 3 امتياز دارد و با توجه به شرايطي که داريم نمي‌توانم امتيازات اين مسابقه را فداي دربي کنم.

گل‌محمدي در مورد مصدوميت علي کريمي و مهدوي‌کيا گفت: کريمي و مهدوي‌کيا همچنان مصدوم هستند، پزشکان تيم تلاش مي‌کنند تا آنها را به دربي برسانند.


آرمان بازدید : 15 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

به گزارش فارس، غلامرضا رضايي پس از تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ با وجود اينکه مي‌توانستيم صبا را شکست دهيم و وضعيتمان را در جدول بهبود ببخشيم متأسفانه همه چيز دست به دست هم داد تا اين اتفاق نيفتد.

وي افزود: تمام بازي‌هاي ما 6 امتيازي است و بايد با تمام قدرت از اين به بعد به ميدان برويم. کار سختي پيش رو داريم اما بايد فقط ببريم.

رضايي ادامه داد: دربي نيز شرايط خاص خودش را دارد اما ما اول به بازي با داماش فکر مي‌کنيم و سپس به دربي اما مطمئن باشيد از دربي دست خالي بر نمي‌گرديم.


آرمان بازدید : 19 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

کريم انصاري‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص بازي مقابل صباي قم اظهار داشت: يکي از مشکلاتي که باعث شد تا ما در ابتداي راه کمي از ساير تيم‌ها عقب بمانيم، بدون شک مشکلات روحي و رواني بود. بالاخره همه معتقد بودند که تيم ما بسيار کامل و يکي از بهترين‌هاي امسال است اما متاسفانه قسمت اين بود که در نيم فصل اول دچار بدشانسي‌هاي گوناگوني شويم که اميدوارم ديگر در زندگي فوتبالي‌ام شاهد آن نباشم.

وي افزود: با توجه به چند بازي گذشته که به نمايش گذاشتيم نشان داديم که در خط هجومي و ساختار دفاعي تيمي بسيار خوب، باتجربه و قدرتمند هستيم و به نظرم حالا بايد پس از موفقيت در جام حذفي در ليگ برتر خودمان را ثابت کنيم.


آرمان بازدید : 16 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

رضا حقيقي درباره ديدار اين هفته تيمش برابر صباي قم گفت: صبا تيم بسيار خوبي است و از آنجا که بازي در قم برگزار مي‌شود کار خيلي سختي داريم. همچنين شنيده‌ام که کيفيت زمين آنجا خيلي خوب نيست. با اين حال ما فقط به برد فکر مي‌کنيم و از شروع نيم فصل به بعد ديگر به مساوي و باخت فکر مي‌کنيم.

به گزارش ايسنا،هافبک دفاعي پرسپوليس درباره وضعيت اين روزهاي پرسپوليس گفت: خدا را شکر وضعيت خيلي خوب است و بازيکنان علاوه بر اينکه از نظر روحي و رواني سرحال هستند، از نظر بدني هم کاملا آماده‌اند. روز اولي که من به تيم آمدم، بازيکنان از نظر جسمي خيلي آماده نبودند ولي حالا مي‌بينيد که تا دقيقه 90 به خوبي حمله مي‌کنيم و موقعيت مي‌سازيم. فکر مي‌کنم با اين شرايط مي‌توانيم به رده‌هاي بالاي جدول فکر کنيم.

 


آرمان بازدید : 19 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

سيد جلال حسيني در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص آخرين وضعيت پرسپوليس پس از پيروزي مقابل نفت تهران اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به نتايج خوبي که در 4 هفته گذشته گرفته‌ايم، به نظرم پرسپوليس به آن شرايط ايده‌آل روحي و رواني رسيده و خوشبختانه بحران را پشت سر گذاشتيم.

وي افزود: حيف است که در اين شرايط بخواهيم به گذشته فکر کنيم و دوباره اسير اتفاقاتي بشويم که ناخواسته پيش آمده بود. البته رمز موفقيت ما در حال حاضر تمرينات خوب و در کنارش بازي‌هاي خوب و پيروزي است که شايد قبلا کمتر ديده باشيم.

حسيني ادامه داد: با توجه به روند موفقيت آميزي که در چند هفته گذشته داشتيم، بايد در ليگ برتر هم با تلاش و کوشش زياد به برد فکر کنيم. ما بازي بسيار سختي را مقابل تيم صبا در قم داريم و آنها قطعا تيم بسيار خطرناکي در خانه خود هستند اما پرسپوليس هم از اين موضوع ترسي ندارد و مي‌‌خواهيم دست پر به تهران برگرديم.

 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ضعف تیم فعلی پرسپولیس؟؟
    پـــرســولــیس - استقلــال ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 216
  • بازدید سال : 1,308
  • بازدید کلی : 4,309