loading...
ویـوا پــرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
آرمان بازدید : 27 جمعه 29 دی 1391 نظرات (2)

 

اخبار سایت:
به زودی پوسترهای جدید از بازیکنان برای دریافت در سایت قرار خواهد گرفت.
باعضویت در سایت ما از جوایز و مزایای ارزشمند برخوردار شوید.
این سایت به یه نویسنده احتیاج داره با ما از طریق نظرات در ارتباط باشین.

 

آرمان بازدید : 28 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (4)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آقای فتح الله زاده! شما از خدا بترسید، نه بنده های خدا. محمد رویانیان در پاسخ به اظهارات علی فح الله زاده مبنی بر اینکه از رویانیان نمی ترسم اظهار داشت:

 


آرمان بازدید : 22 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

کاپیتان پرسپولیس که در دربی ۷۶، ششمین حضور خود در این مسابقه را تجربه می‌کرد، حالا ۴ برد و دو تساوی دربی در کارنامه‌اش دارد. او البته می‌توانست پنجمین برد را هم تجربه کند که از دست رفتن موقعیت‌های خوبی پرسپولیس باعث شد این مسابقه با نتیجه مساوی تمام شود.


آرمان بازدید : 19 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

محمد رویانیان پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آقای فتح الله زاده اول به شما عرض می‌کنم بهتر است به جای اینکه در مورد ما صحبت کنید به دنبال این باشید که حداقل یک گل به ملوان می‌زدید و الان دنبال این حرف و حدیث‌ها نبودید.


آرمان بازدید : 28 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

تمرین تیم پرسپولیس پس از تساوی روز گذشته مقابل استقلال از ساعت ۱۵ بعد از ظهر امروز در زمین ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. در این تمرین بازیکنان اصلی به مدت ۲۵ دقیقه دور زمین دویدند و ریکاوری کردند و بازیکنان ذخیره نیز زیر نظر گل محمدی مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار خود قرار دادند.


آرمان بازدید : 20 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال فولاد معتقد است که در ایران بر خلاف همه جای دنیا کسی از دیدن داربی لذت نمی‌برد چون داربی ایران پر از هیجان کاذب، جنجال و حاشیه سازی است. حسین فرکی در گفت‌وگو با ایسنا، با انتقاد از کیفیت پایین داربی ۷۶ پایتخت گفت:

 


آرمان بازدید : 25 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

در حالی که کمتر از ۴۰ ساعت تا آغاز دربی ۷۶ باقی مانده است ترکیب احتمالی دو تیم در این بازی حساس تا کمی قابل حدس زدن است چون این بازی آن قدر حساس است که برترین ها و باتجربه ها وارد میدان خواهند شد.

 


آرمان بازدید : 26 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

مهدی ‌مهدوی‌کیا عصر امروز مبلغ ۱۰ میلیون تومان برای آزادی فرزند یکی از افرادی که به تمرین پرسپولیس مراجعه

کرده بود و درخواست کمک برای آزادی فرزندش داشت پرداخت کرد.

 


آرمان بازدید : 27 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

حمید استیلی در مورد دربی ۷۶ گفت: امیدوارم بازی خوبی را مشاهده کنیم، پرسپولیس با آمدن گل‌محمدی شرایط بهتری پیدا کرده و او به تیم کمک کرده تا انسجام بازیکنان بالا برود. بازیکنانی که در نقل و انتقالات نیم‌فصل به پرسپولیس اضافه شدند …


آرمان بازدید : 21 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

پس از اینکه تمرین امروز پرسپولیس کار خود را به پایان داد، حمید استیلی در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد و با بازیکنان و کادر فنی این تیم به گفت‌وگو پرداخت. گفتنی است استیلی در خصوص دربی با بازیکنان و کادر فنی به گفت‌وگو پرداخته است.

 


آرمان بازدید : 19 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس،‌ اظهار داشت: رضا حقیقی به دلیل مصدومیت روز گذشته در تمرین امروز کم‌فشار تمرین کرد و به او اجازه ندادیم بیش از حد فشار بیاورد اما وی قطعاً‌ به دربی ۷۶ می‌رسد.


آرمان بازدید : 21 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

علی کریمی در واکنش به درخواست هواداران پرسپولیس برای بازی مقابل استقلال به آن‌ها گفت: هنوز وضعیت

حضورم در داربی مشخص نیست.

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین روز چهارشنبه خود را از ساعت ۱۵ در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز کرده است که این تمرین پشت درهای بسته برگزار می‌شود. محمد رویانیان پس از حضور در ورزشگاه جلسه کوتاهی را با بازیکنان برگزار کرد. حمید استیلی هم در اواخر تمرین به ورزشگاه درفشی‌فر آمد و برای روحیه دادن به پرسپولیسی‌ها با برخی از بازیکنان و همین طور کادر فنی این تیم صحبت کرد.

 


آرمان بازدید : 24 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (2)

سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تکلیف علی کریمی برای حضور در دربی روز سه شنبه مشخص می شود هنوز امید هست و ممکن است کریمی به دربی برسد.

 

وی افزود: قلعه نوعی اعلام کرده که جواب آدم هایی که عقبه ندارند را نمی دهم من فقط این مسئله را شنیده ام و خودم حرف هایش را نخوانده ام به همین دلیل فعلاً‌ جوابی نمی دهم و وقتی متن صحبت هایش را خواندم جوابش را می دهم.


آرمان بازدید : 24 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (1)

تیم فوتبال پرسپولیس اردویی دو روزه را برای حضور پرقدرت در دربی در کرج تشکیل داده است از همین‌رو با درخواست کادر فنی فیلم پنج بازی استقلال در دیدارهای لیگ برتر تهیه و قرار است در جلسات آنالیز توسط کادر فنی برای قرمزپوشان مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

 

آرمان بازدید : 22 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

علی کریمی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل کشیدگی شدید دربی ۷۶ را از دست داد. اما این بازیکن با توجه به شرایط پرسپولیس در یکی دو روز گذشته با برخی از متخصصان ارتوپدی به گفت‌وگو پرداخت که اگر شرایط خاص برای او به وجود آید در دربی به میدان برود.

 

 


آرمان بازدید : 19 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

هافبک مقدونیه‌ای پرسپولیس، گفت: می دانم دربی خیلی مهم است و تلاش خواهم کرد امسال بازی های خوبی برای پرسپولیس انجام دهم. ولاتکو گروزدانوسکی بازیکن مقدونیه ای که امروز قراردادش را با پرسپولیس بست، درباره میزان شناختش از پرسپولیس، گفت:

 


آرمان بازدید : 21 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (1)

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد پاسخ اظهارات قبلی و اخیر کارلوس کی‌روش بعد از داربی داده خواهد شد. در اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آمده است:

 


آرمان بازدید : 19 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

کاپیتان اسبق پرسپولیس،‌ سرخپوشان را برنده داربی دانست. افشین پیروانی، سابقه حضور در ۱۹ داربی برابر استقلال را دارد.

این بازیکن که رکورددار کاپیتانی به مدت هفت سال در پرسپولیس هم است تنها یک گل در داربی به ثمر رسانده، اما همین گل باعث قهرمانی سرخپوشان در فینال جام حذفی سال ۷۸ شده است.

 


آرمان بازدید : 22 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

ولاتکو گروز دانوسکی بازیکن مقدونیه‌ای تیم لیائونینگ چین با انجام تست پزشکی با پرسپولیس قرارداد بست. این بازیکن مقدونیه‌ای سابقه ۵۰ بازی در تیم ملی کشورش را دارد و امسال در تیم لیائونینگ چین که به عنوان دهم رقابت‌های سوپر لیگ چین دست پیدا کرده است.

 


آرمان بازدید : 24 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

مصدومیت علی کریمی باعث ناراحتی بازیکنان پرسپولیس کرده اما این بازیکن به بازیکنان گفت: می‌دانم تک‌تک شما می‌توانید در این دربی تأثیرگذار باشید. موضوع من مهم نیست اما انشالله برنده باشیم.

 


آرمان بازدید : 18 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

مدافع پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که این تیم در دیدار روز جمعه با برتری برابر استقلال طلسم شکست نخوردن قلعه‌نویی را بشکند. رضا نورمحمدی در بازی با داماش گیلان در ترکیب قرار نگرفت و یحیی گل محمدی از محسن بنگر استفاده کرد.

گفته می‌شد او شاید در بازی با استقلال دوباره به ترکیب ثابت برگردد ولی خودش از این موضوع مطمئن نیست و معتقد است دیگر بازیکنان پرسپولیس هم از فیکس بودن خود مطمئن نیستند.


آرمان بازدید : 22 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

مهاجم پیشین پرسپولیس می‌گوید که دربی روز جمعه با نتیجه تساوی خاتمه خواهد یافت!! وی مورد دیدار روز جمعه پرسپولیس و استقلال گفت:

پرسپولیس پس از تغییر سرمربی، نتایج بسیار خوبی کسب کرده و می‌تواند در دربی هم همین شرایط را داشته باشد.کسب سه امتیاز مقابل داماش هم باعث شده تیم از لحاظ روحی و روانی در بهترین حالت خود باشد.

 


آرمان بازدید : 22 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

محمد قاضی به دلیل مصدومیت چند هفته‌ای تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس و چند بازی حساس این تیم را از دست داد، اما این بازیکن در شرایطی که تمرین امروز پرسپولیس تعطیل بود به صورت اختصاصی در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد و به تمرینات ویژه پرداخت و آمادگی خود را برای حضور دربی ۷۶ به دست آورد.


آرمان بازدید : 18 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است دربی ۷۶ جنگ هافبک‌های دو تیم است. رضا حقیقی درباره شرایط پرسپولیس در آستانه دیدار روز جمعه با استقلال و اینکه اولین دربی‌اش را تجربه می‌کند، صحبت کرد:

 

*پرسپولیس به سختی از سد داماش گذاشت…

خدارا شکر که توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. برخلاف خیلی ها که می‌گویند نمایش خوبی نداشتیم، معتقدم برابر داماش نتیجه‌گرا بازی کردیم و از مسابقه‌ای که گره خورده بود سه امتیاز را گرفتیم.

 


آرمان بازدید : 24 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)
همخوانی دختر زاهدانی با حمید عسکری


همخوانی دختر زاهدانی با حمید عسکری

در اواخر اجرا حمید عسکری با بیان اینکه سورپرایزی برای حاضرین دارد، از دختر بچه ای به نام "یاسمن" که از زاهدان برای تماشای کنسرت وی به تهران آمده بود درخواست کرد تا به روی صحنه بیاید.عکس

سلام عزيزانم خوب هستين ؟ سرتون شلوغه حتما خيلي ؟؟؟‌درسته !!!
منم امتحانام شروع شده !!!!
اين مطلبي كه گذاشتم : دختر زاهداني با حميد عسگري مربوط به دختر عمه من هست ... اين ياسمن دختر عمه من هست !!
آرمان بازدید : 19 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

پرطرفدارترین باشگاه ایران و آسیا، تاریخ پرافتخاری دارد که به زودی مکتوب و مستند در قالب کتاب پرسپولیس منتشر شده و در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد. دکتر علیرضا اسماعیلی با اعلام این مطلب گفت:

زمان و انرژی زیادی برای تهیه این کتاب به کار گرفته شده است. تعدادی از عزیزانی که از نزدیک در جریان مسائل پرسپولیس بودند و آمار مستند را در اختیار داشتند در این پروژه همکاری داشته‌اند.


آرمان بازدید : 26 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

علی کریمی اظهار داشت: فکر نمی کردم ۲ ماه خانه نشین شوم اما امیدوارم سرخپوشان در غیاب من در دربی پیروز شوند. علی کریمی در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران گفت:

 




آرمان بازدید : 18 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

علی کریمی که در بازی مقابل صبا دچار مصدومیت شدید از ناحیه زانو شد چند روزی تحت نظر پزشکان پرسپولیس کار خود را دنبال کرد اما امروز در شرایطی که خبرنگار ورزشی فارس به بیمارستان آتیه رفته بود به طور اتفاقی با حضور کریمی و یکی از پزشکان پرسپولیس مواجه شد.

 

خبرنگار خبرگزاری فارس، پیگیر این موضوع شد که چرا کریمی امروز به بیمارستان آتیه آمده که به این نتیجه رسید او برای دیدار با دکتر رازی متخصص ارتوپدی برای معاینه و نشان دادن MRI دوم به بیمارستان آتیه رفته است.




آرمان بازدید : 19 شنبه 30 دی 1391 نظرات (1)

ا فتخار میکنم که امروز در جمع شما عزیزان حضور دارم و امیدوارم بتوانم این لیاقت را داشته باشم که همیشه در کنار شما باشم.

 علی کریمی،حمید استیلی و سلیمی شهردار منطقه ۲۱ به منظورگرامیداشت یاد و خاطره جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی با حضور در آسایشگاه ثارا.. با این بزرگ مردان دیدار وگفت و گو کردند.

باز هم اسطوره ی اخلاق ایرانی پرسپولیس:::: مردی که پارچه های روی بازو را پست تر از هر چیز میداند...:::: مردی به نام علی کریمی

آرمان بازدید : 20 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:امیدوارم کریمی به دربی برسد زیرا به او نیاز داریم. حسین ماهینی پس از بازی پرسپولیس مقابل داماش و در آستانه دربی درباره مسائل مختلف به صحبت پرداخت:

 

*از برد مقابل داماش شروع کنیم.
با شرایط حساسی که تیم ما داشت و ۶،۷ بازیکن دو اخطاره داشتیم مجبور شدیم با ترس به میدان برویم و خیلی محتاطانه بازی کنیم اما در نهایت خوشحالم که توانستیم به این سه امتیاز که واقعا پیش از دربی به آن احتیاج داشتیم دست یابیم.
*برخی اعتقاد داشتند که داور در بازی دیروز ملاحظه پرسپولیس را کرد و از کارت های خود استفاده نکرد.

 


آرمان بازدید : 22 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری اعلام کرد که ۶ گزینه برای قضاوت دربی مد نظر دپارتمان داوری است اما اسمی از این شش داور نبرد. خبرگزاری فارس، نام ۶ گزینه قضاوت دربی را به دست آورده که آن را منتشر می‌کند.

 


آرمان بازدید : 19 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

حضور محمد قاضی در خط حمله پرسپولیس این امیدواری را در ابتدای فصل به هواداران سرخپوش داد که تیمشان

برای بازکردن دروزاه حریفان مشکلی ندارد.

اما مصدومیت ۲ ماهی است که گریبان وی را گرفته و پس از به ثمر رساندن گل ششم پرسپولیس مقابل پیکان و مصدوم شدن در اردوی تیم ملی تا کنون نتوانسته دقایق زیادی به میدان برود.

 


آرمان بازدید : 20 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

نیمه دوم بازی پرسپولیس و داماش را باید به نام نیلسون، دروازه بان پرسپولیس ثبت کرد. این دروازه بان در این نیمه بارها با واکنش های خوبش، ضمن نجات دروازه پرسپولیس، هواداران این تیم را نیز به وجد آورد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نیمه دوم دیدار تیم های پرسپولیس و داماش هم مانند نیمه نخست با تشویق بی امان هواداران تیم میزبان آغاز شد. در آغاز نیمه دوم هواداران پرسپولیس از بازیکنان محبوب خود می خواستند که با انجام بازی بهتر گل های بیشتر به ثمر برسانند.

 

در همان ۱۰ دقیقه نخست نیمه دوم، پرسپولیسی ها صاحب دو موقعیت خوب گلزنی شدند که با بی دقتی مهاجمان این تیم این فرصت ها به گل تبدیل نشد. این مساله به مزاق هواداران قرمزپوش خوش نیامد تا با فریادهای خود بازیکنان پرسپولیس را به خلق فرصت های بیشتری برای گلزنی ترغیب کند.

 


آرمان بازدید : 20 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

باشگاه پرسپولیس تهران ازحمید درخشان وعلیرضا نیکبخت واحدی سرمربی و بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان تقدیر کرد. درخشان و نیکبخت واحدی سابقه سال ها حضور در تیم فوتبال پرسپولیس تهران را درکارنامه دارند.

حمید درخشان به عنوان مربی و سرمربی نیز در تیم سرخپوشان فعالیت کرده است.

براین اساس، مسوولان باشگاه پرسپولیس از دو بازیکن اسبق خود پیش از آغاز دیدار با داماش تقدیر کردند.

درخشان و نیکبخت واحدی هم اکنون سرمربی و بازیکن تیم داماش هستند.

بازی تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و داماش گیلان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (جمعه) در حضور حدود ۲۵ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

 


آرمان بازدید : 19 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و دوم  پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور ۲۲ هزار تماشاگر به مصاف داماش رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

 

حسین ماهینی در دقیقه ۴۰ از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس گلزنی کرد.

پرسپولیس در نیمه دوم برخلاف نیمه اول بازی خوبی ارایه نکرد و داماش حمله‌های زیادی بر روی دروازه پرسپولیس انجام داد.

 

آرمان بازدید : 25 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس تهران برابر داماش گیلان توسط گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اعلام شد. اسامی ترکیب ۱۱ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران به شرح زیر است:

 



تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ضعف تیم فعلی پرسپولیس؟؟
    پـــرســولــیس - استقلــال ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 238
  • بازدید سال : 1,330
  • بازدید کلی : 4,331