loading...
ویـوا پــرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
آرمان بازدید : 19 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

هافبک مقدونیه‌ای پرسپولیس، گفت: می دانم دربی خیلی مهم است و تلاش خواهم کرد امسال بازی های خوبی برای پرسپولیس انجام دهم. ولاتکو گروزدانوسکی بازیکن مقدونیه ای که امروز قراردادش را با پرسپولیس بست، درباره میزان شناختش از پرسپولیس، گفت:

 


هر بازیکنی که در لیگ آسیا بازی کرده باشد، دوست دارد در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی کند. تیمی که در آسیا پرطرفدارترین است و می دانم بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال ایران در این تیم بوده‌اند. یک شناخت قبلی از پرسپولیس داشتم و می دانستم که به باشگاه مطرحی می آیم .

وی در اتباط با ترک لیگ فوتبال چین، توضح داد: من نیم فصل در تیم لیائونینگ بازی کردم و به واسه عملکرد خوبم سه گل و هفت پاس گل در کارنامه بازی در لیگ این کشور دارم، هم از این تیم و هم از دو تیمی که در رده‌های بالاتری قرار داشتند، پیشنهاد دریافت کردم اما یکی از مشکلات من در چین فاصله ۱۴ ساعتی آن با مقدونیه بود. همانطور که می دانید بازیکنان برای همراهی تیم ملی کشورشان ۷۲ ساعت می توانند از باشگاه جدا شوند، من به خاطر این شرایط موقعیت خودم در تیم ملی را از دست داده بودم و سرمربی تیم مقدونیه از من خواست در کشوری بازی کنم که فاصله کمتری با مقدونیه داشته باشد و این مهمترین دلیل من برای جدایی از فوتبال چین بود.

گروزدانوسکی در ارتباط با سطح لیگ چین و انگیزه های خودش در فوتبال ایران، گفت: همین قدر بگویم بازیکنان خارجی بزرگی مانند آنلکا، دروگبا به لیگ چین و تیم شانگهای ملحق شدند. من یک مثال میزنم در چین که بودم بازیکنان خارجی می دیم که انگیزه نداشتند و آنها فقط برای درآمد با آنجا آمده بودند ولی بازیکنی مثل دروگبا وقتی گل می زد از فرط شادی پیراهن خود در می آورد و برای تماشاگران تکان می‌داد او عاشق فوتبال بود و من هم عاشق فوتبالم و این مسئله شانس مرا زیاد می کند ضمن آنکه می خواهم جایگاه خودم در تم ملی مقدونیه را پس بگیرم.

وی با اشاره به حضور قبلی‌اش در فوتبال ایران، گفت: دلیل حضورم در داماش دورود، مربی آن دارکو دراژیچ بود. او مربی خوبی است و او را می شناختم. با اصرار او آمده بودم، چون گفت شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارند. در آن فصل با این که هافبک بودم، ۶ گل زدم و الان به عنوان بازیکنی به پرسپولیس آمدم که در لیگ چین، مقدونیه، قبرس و صربستان بازی کرده‌ام.

او همچنین درباره وضعیت فعلی خود نیز، گفت: تا دو ماه قبل که در چین بازی می کردم برای حدود دو ماه تمرین انفرادی داشتم. طی ۱۰ روز اخیر برای این که روی فرم مسابقه قرار بگیرم با تیم اول مقدونیه تمرین می‌کردم و نظر آمادگی مشکلی ندارم.

این بازیکن مقدونی‌ای پرسپولیس درباره احتمال حضور در دربی خاطرنشان کرد: من تازه به پرسپولیس ملحق شدم و قرار است اولین تمرینم را با تیم داشته باشم و از این بابت مشکلی ندارم. در مورد دربی هم می دانم این بازی خیلی مهم است و تلاش خواهم کرد امسال بازی های خوبی برای پرسپولیس انجام دهم.

منبع: سایت رسمی باشگاه پرسپولیس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ضعف تیم فعلی پرسپولیس؟؟
    پـــرســولــیس - استقلــال ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 1,340
  • بازدید کلی : 4,341