loading...
ویـوا پــرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
آرمان بازدید : 28 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

تمرین تیم پرسپولیس پس از تساوی روز گذشته مقابل استقلال از ساعت ۱۵ بعد از ظهر امروز در زمین ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. در این تمرین بازیکنان اصلی به مدت ۲۵ دقیقه دور زمین دویدند و ریکاوری کردند و بازیکنان ذخیره نیز زیر نظر گل محمدی مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار خود قرار دادند.


آرمان بازدید : 21 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

پس از اینکه تمرین امروز پرسپولیس کار خود را به پایان داد، حمید استیلی در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد و با بازیکنان و کادر فنی این تیم به گفت‌وگو پرداخت. گفتنی است استیلی در خصوص دربی با بازیکنان و کادر فنی به گفت‌وگو پرداخته است.

 


آرمان بازدید : 24 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (2)

سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تکلیف علی کریمی برای حضور در دربی روز سه شنبه مشخص می شود هنوز امید هست و ممکن است کریمی به دربی برسد.

 

وی افزود: قلعه نوعی اعلام کرده که جواب آدم هایی که عقبه ندارند را نمی دهم من فقط این مسئله را شنیده ام و خودم حرف هایش را نخوانده ام به همین دلیل فعلاً‌ جوابی نمی دهم و وقتی متن صحبت هایش را خواندم جوابش را می دهم.


آرمان بازدید : 22 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

علی کریمی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل کشیدگی شدید دربی ۷۶ را از دست داد. اما این بازیکن با توجه به شرایط پرسپولیس در یکی دو روز گذشته با برخی از متخصصان ارتوپدی به گفت‌وگو پرداخت که اگر شرایط خاص برای او به وجود آید در دربی به میدان برود.

 

 


آرمان بازدید : 21 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (1)

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد پاسخ اظهارات قبلی و اخیر کارلوس کی‌روش بعد از داربی داده خواهد شد. در اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آمده است:

 


آرمان بازدید : 22 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

ولاتکو گروز دانوسکی بازیکن مقدونیه‌ای تیم لیائونینگ چین با انجام تست پزشکی با پرسپولیس قرارداد بست. این بازیکن مقدونیه‌ای سابقه ۵۰ بازی در تیم ملی کشورش را دارد و امسال در تیم لیائونینگ چین که به عنوان دهم رقابت‌های سوپر لیگ چین دست پیدا کرده است.

 


آرمان بازدید : 22 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

مهاجم پیشین پرسپولیس می‌گوید که دربی روز جمعه با نتیجه تساوی خاتمه خواهد یافت!! وی مورد دیدار روز جمعه پرسپولیس و استقلال گفت:

پرسپولیس پس از تغییر سرمربی، نتایج بسیار خوبی کسب کرده و می‌تواند در دربی هم همین شرایط را داشته باشد.کسب سه امتیاز مقابل داماش هم باعث شده تیم از لحاظ روحی و روانی در بهترین حالت خود باشد.

 


آرمان بازدید : 20 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

باشگاه پرسپولیس تهران ازحمید درخشان وعلیرضا نیکبخت واحدی سرمربی و بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان تقدیر کرد. درخشان و نیکبخت واحدی سابقه سال ها حضور در تیم فوتبال پرسپولیس تهران را درکارنامه دارند.

حمید درخشان به عنوان مربی و سرمربی نیز در تیم سرخپوشان فعالیت کرده است.

براین اساس، مسوولان باشگاه پرسپولیس از دو بازیکن اسبق خود پیش از آغاز دیدار با داماش تقدیر کردند.

درخشان و نیکبخت واحدی هم اکنون سرمربی و بازیکن تیم داماش هستند.

بازی تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و داماش گیلان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (جمعه) در حضور حدود ۲۵ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

 


آرمان بازدید : 20 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

در اين نشست رويانيان خطاب به بازيکنان پرسپوليس گفت: بسيار خوشحالم که در سايه مديريت يحيي گل محمدي و اعضاي کادر فني هيچ توجهي به مسائل بيروني و حاشيه‌هاي مطرح شده نداشته‌ايد و بنده اين موضوع را يکي از عوامل موثر در موفقيت تيم در پنج بازي گذشته مي‌دانم.

به گزارش ايسنا،وي افزود: اين نکته مهمي است که در تيم پرسپوليس جا افتاده و از شما مي‌خواهم همچون يکي، دو ماه اخير ذره‌اي به مسائلي که در اطراف و اکناف و محافل مطرح مي‌شود، نداشته باشيد و تمرکز خود را بگذاريد روي خوب تمرين کردن، بازي و نتيجه گرفتن.

 


آرمان بازدید : 19 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

دوستان استقلالی میتونن ساکت باشن..مثه همیشه فقط سکوت...به شماها هیچ ربطی نداره

دیدین که رویانیان هم موند...به احترام سردار اس اسی ها خبردار

سعيد شيريني در واکنش به اظهار نظر اخير قلعه‌نويي درباره استعفاي رويانيان گفت: دوستان اينقدر زود خوشحالي خود را بابت رفتن يا نرفتن سردار رويانيان بروز ندهند. بيشتر به اتفاقات و حاشيه‌هاي تيم خود بپردازند چون پرسپوليس بر خلاف استقلال به اين راحتي‌ها وارد حاشيه نخواهد شد.

وي ادامه داد: بهتر است قلعه‌نويي که اتفاقا خيلي هم اهل فن است و همه اين موضوع را مي‌دانند بيشتر به مشکلات حاشيه‌اي استقلال از قبيل بازوبند کاپيتاني، دعواي بازوبند و قهر بودن بزرگان اين تيم با يکديگر بپردازد و آن‌ها را حل و فصل کند و بگذارند پرسپوليسي‌ها در مورد مسائل پرسپوليس اظهار نظر کنند.


آرمان بازدید : 20 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این نماینده ایرانی در جلسه روز دوشنبه به حاضرین معرفی شد. قرار است مذاکرات بین دو طرف برای راه اندازی مدارس فوتبال و دیگر ارتباطات، انجام شود و این همکاری در کنار همکاری‌هایی خواهد بود که باشگاه پرسپولیس با آکادمی فوتبال ترافیک برزیل و باشگاه میلان ایتالیا خواهد داشت.

 


آرمان بازدید : 19 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (1)

محمد شيخان، معاون اطلاع رساني دفتر رئيس جمهور اظهار داشت: محمد رويانيان که از ستاد حمل و نقل و سوخت استعفا داده است به عنوان مدير عامل باشگاه پرسپوليس به کار خود ادامه خواهد داد.

وي افزود: رويانيان در پرسپوليس مي‌ماند.


به گزارش فارس، صبح امروز خبر استعفاي محمد رويانيان از ستاد حمل و نقل و سوخت و باشگاه پرسپوليس منتشر شد. بر اين اساس، رويانيان، استعفاي خود را به رئيس دفتر رئيس جمهور و وزير ورزش و جوانان ارائه کرده است.

 


آرمان بازدید : 16 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

همانطور که وعده داده بودیم گزارش تصویری بازی پرسپولیس - صبا با کیفیت عالی و با سرور مستقیم سایت پرسپولیس در خدمت شما هستیم.

  • عکس ها از: مجتبی صالح

نمونه عکس های گذاشته شده: عکس ها در ادامه مطلب

آرمان بازدید : 16 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، در جلسه هماهنگي پيش از بازي پرسپوليس - صبا که شب گذشته انجام شد، نماينده پرسپوليس اعتراض خود نسبت به مشکلات پيش آمده برابر هتل محل اقامت سرخپوشان، توهين‌هاي

صورت گرفته نسبت به سرمربي تيم را اعلام کرد.

در اين نشست سعيد شيريني معاون اجرايي باشگاه و سرپرست تيم و حميد عباسي مدير رسانه‌اي سرخپوشان از طرف پرسپوليس در جلسه حاضر بودند.

سعيد شيريني ضمن اعتراض به اتفاقات روي داده، همچنين به شرايط زمين مسابقه و شيب بخشي از آن اشاره کرد که مسوولان حتي اعلام کردند اين مشکل را در کنار ساير مسائل از جمله نور ورزشگاه برطرف کرده‌اند تا نظر ناظران کنفدراسيون فوتبال آسيا را براي تائيد آن جلب کنند.


آرمان بازدید : 19 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

پس از صحبت‌هاي روز گذشته يحيي گل‌محمدي درباره افشاي دلايل جدايي‌اش از صباي قم مديرعامل وقت اين باشگاه اظهار کرد: يحيي زحمات زيادي را براي صبا کشيد و مطمئنا فردي که تيمي را مي‌بندد علاقمند است تا پايان هم در آن تيم بماند، ولي شرايطي ايجاد شد که گل محمدي خواستار جدايي از اين تيم شد.

او در توضيح اين دلايل گفت: من هم به طور دقيق اين دلايل را به علت شخصي بودنشان نمي‌دانم، ولي يک روز يحيي گفت که شرايطي ايجاد شده که در پرسپوليس دستيار شوم و ما هم خواستيم تا شرايطي را براي ماندنش فراهم کنيم که در نهايت وي از اين تيم جدا شد.

رمضان بيگي با تمجيد از عملکرد يحيي گل محمدي در تيم صبا گفت: يحيي تا پايان با قدرت در صبا کارش را انجام داد و پرسپوليس هم تيمي است که در آن بازي کرده و کاپيتان آن بوده است و مطمئن باشيد دلايل شخصي موجب جدايي او از صبا شد، چرا که رابطه ما با يحيي رابطه‌ي بسيار صميمانه‌اي بود و حتي در زمان جدايي‌اش با توجه به شناختي که از صبا داشت سه مربي را به ما معرفي کرد که يکي از آنها مرفاوي بود.


آرمان بازدید : 18 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

کاروان تيم فوتبال پرسپوليس براي ديدار مقابل صبا ساعت 16:30 امروز به قم رسيد. قرمز‌پوشان ابتدا به زيارت بارگاه حضرت معصومه(س) رفتند و سپس با اسکورت دو دستگاه ماشين پليس که با درخواست پرسپوليس‌ها براي جلوگيري از حواشي و مشکلات به محل آمده بودند راهي هتل محل اقامت خود شدند.

زماني که پرسپوليسي‌ها قصد ورود به هتل را داشتند حدود 100 نفر که ليدر نيز داشتند، مقابل هتل حضور پيدا کردند و با ديدن گل‌محمدي بر عليه او شعار دادند.

آنها با نشان دادن اسکناس، گل‌محمدي را پولکي خطاب کردند که اين موضوع باعث ناراحتي اعضاي پرسپوليس را به همراه داشت.


آرمان بازدید : 20 شنبه 23 دی 1391 نظرات (1)

آهای کیسه های سوراخ مراقب چیزایی که از دهنتون میاد بیرون باشین وگرنه ...

به احترام سردار کیسه ای ها خبر دار


به گزارش ايسنا، مديرعامل باشگاه پرسپوليس که در تمرين شنبه اين تيم حضور يافته بود پس از پايان تمرين در جمع هواداران حاضر شد و پس از اينکه با تشويق خود از سوي آن‌ها روبه‌رو شد خطاب به آن‌ها گفت: دعا کنيد که پرسپوليس موفق شود و از شر شيطان‌ها رها شود. خيلي‌ها در اين فوتبال ما را مي‌زنند. شما دعا کنيد که به حق اين روز عزيز پرسپوليس در آينده هم موفق باشد و نتايج خوبي بگيرد.


آرمان بازدید : 20 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

به نقل از سايت آمار و تاريخ فوتبال، مهدي مهدوي کيا با 103 هزار و 703 راي در صدر فهرست محبوب ترين بازيکن آسيا قرار گرفته است. در اين رده بندي، سيد مهدي رحمتي با 79 هزار و 533 راي در مکان دوم قرار گرفته است.

فهرست کامل به شرح زير است:

 


آرمان بازدید : 18 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

به گزارش ايسنا، سعيد عزيزيان مربي جديد دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس پس از اولين حضورش در تمرين اين تيم گفت: خوشحالم که دوباره به تيم سابقم بازگشتم. اميدوارم بتوانم باز هم به تيم محبوبم خدمت کنم. وقتي گل‌محمدي از من خواست که به پرسپوليس بيايم اطاعت امر کردم و آمدم.

وي درباره وضعيت دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس گفت: خوشبختانه نيلسون سرپنجه و آماده است و محمدي و عابدزاده هم جوان‌هاي خوب و باانگيزه‌اي هستند که من در آن‌ها آينده بسيار خوبي ديدم.

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال که وضعيت امير عابدزاده که دروازه‌بان دوم پرسپوليس است چگونه است،‌ گفت: به هر حال شرايط بازي مشخص مي‌کند که از کدام دروازه‌بان استفاده کنيم اما فکر ما اين است که هميشه از بهترين دروازه‌بان در ترکيب اصلي استفاده کنيم. فعلا نيلسون دروازه‌بان اول ماست و دو دروازه‌بان ديگر ما بايد کار کنند تا به شرايط ايده‌آل برسند که هر گاه خواستيم از آن‌ها استفاده کنيم آمادگي لازم را داشته باشند.

 


آرمان بازدید : 15 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، محمد رويانيان ضمن اعلام اين خبر افزود: بر اساس پيگيري‌هاي انجام شده، مکاتبات اداري و موافقت نهايي وزارت ورزش و جوانان، ورزشگاه شهيد درفشي‌فر براي هميشه به باشگاه پرسپوليس واگذار شد که جا دارد از وزير محترم ورزش و جوانان و هيئت دولت تشکر کنم.

رويانيان تصريح کرد: در سال‌هاي اخير پرسپوليس مالک قطعي ورزشگاه شهيد درفشي‌فر نبود و از زماني که ما مديريت باشگاه را بر عهده گرفتيم، سعي کرديم اين ورزشگاه را تجهيز و بازسازي کامل کنيم که به نوعي ريسک بود اما خوشحالم که حالا ورزشگاه شهيد درفشي‌فر با پيگيري‌هاي مستمر مديران باشگاه و موافقت وزارت ورزش و جوانان به پرسپوليس واگذار شده است.

 


آرمان بازدید : 16 جمعه 22 دی 1391 نظرات (1)

 با توجه به اينکه اين روزها در برخي از محافل ورزشي حاشيه‌ها جاي کارهاي فرهنگي و خداپسندانه را گرفته اما پس از تمرين امروز قرمز‌پوشان اتفاق جالبي با تدبير سرپرست و کادر پزشکي تيم فوتبال پرسپوليس افتاد.

قرمز‌پوشان پس از تمرين امروز در شرايطي که آماده رفتن به منازل خود بودند ناگهان با کودکي معلول به نام رامين مواجه شدند. اين پسربچه که کلاس سوم دبستان است و از ناحيه دو دست معلوليت دارد با تدبير شيريني ((بقیه در ادامه مطلب))

 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ضعف تیم فعلی پرسپولیس؟؟
    پـــرســولــیس - استقلــال ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 250
  • بازدید سال : 1,342
  • بازدید کلی : 4,343