loading...
ویـوا پــرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
آرمان بازدید : 15 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

به گزارش فارس، غلامرضا رضايي پس از تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ با وجود اينکه مي‌توانستيم صبا را شکست دهيم و وضعيتمان را در جدول بهبود ببخشيم متأسفانه همه چيز دست به دست هم داد تا اين اتفاق نيفتد.

وي افزود: تمام بازي‌هاي ما 6 امتيازي است و بايد با تمام قدرت از اين به بعد به ميدان برويم. کار سختي پيش رو داريم اما بايد فقط ببريم.

رضايي ادامه داد: دربي نيز شرايط خاص خودش را دارد اما ما اول به بازي با داماش فکر مي‌کنيم و سپس به دربي اما مطمئن باشيد از دربي دست خالي بر نمي‌گرديم.


رضايي خاطرنشان کرد: هنوز براي ما در ليگ برتر هيچ چيزي تمام نشده و اگر صبا را مي‌برديم 28 امتيازي مي‌شديم اما روز گذشته 2 امتياز مفت را از دست داديم و بايد با کمک کليه بچه‌ها اين اتفاق را جبران کنيم. خيلي آماده‌ام تا در هفته‌هاي آينده هم به پرسپوليس کمک کنم و هم گل‌زني کنم.

وي درباره احساسش در مورد دو اخطاره بودن قبل از دربي نيز گفت: من يک اخطاره هستيم و بايد درباره اين موضوع بيشتر سؤال کنم اما براي من فعلا مهمتر از همه چيز بازي با داماش و گرفتن سه امتياز است و بعد دربي هفتاد و پنجم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ضعف تیم فعلی پرسپولیس؟؟
    پـــرســولــیس - استقلــال ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 218
  • بازدید سال : 1,310
  • بازدید کلی : 4,311