loading...
ویـوا پــرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
آرمان بازدید : 20 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

بازهم برای اولین بار در بین تمامی سایت های ایرانی دانلود هایلایت بازی پرسپولیس و صبای قم را برای شما دوستان قرار دادیم..تا آن دسته از دوستانی که نتوانستند مشاهده کنند صحنه های حساس این بازی را ببینند...

گزارش تصویری این بازی نیز متعاقبا قرار داده خواهد شد

دانلود در ادامه مطلب با کیفیت و حجم مناسب

 

 

آرمان بازدید : 17 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان در این دیدار قصد ارائه یک بازی زیبا و جذاب را داشتند غافل از اینکه کیفیت نامناسب زمین مسابقه این امکان را از آنها گرفت.

پرسپولیس در نیمه اول بارها روی دروازه حریف حمله کرد اما کیفیت نامناسب زمین عامل هدر رفتن این موقعیت‌ها یکی پس از دیگری شد و دو تیم در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

شاگردان یحیی گل محمدی در نیمه دوم، همچون نیمه نخست هجومی ظاهر شدند و برای باز کردن دروازه صبا بارها تا آستانه گلزنی قرار گرفتند اما علیرغم برتری، دروازه صبا تا پایان بازی بسته ماند.

فرید کریمی بازیکن تیم صبا در دقیقه 62 قصد گرفتن یک ضربه پنالتی در محوطه جریمه سرخپوشان را داشت اما داور به موقع حرکت او را دید و یک کارت زرد به این بازیکن داد.

 

 

آرمان بازدید : 21 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

به زودی گزارش تصویری و دانلود هایلایت های بازی در سایت قرار خواهد گرفت..

 

تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 15:15 در ورزشگاه يادگار امام قم به مصاف تيم صبا رفت که نيمه اول بازي با

نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

سرخپوشان در اين مسابقه هم بازي هجومي از خود ارايه کردند اما از موقعيت‌هاي گلزني خود نتوانستند استفاده کنند. حتي در نيمه اول کريم انصاري‌فرد درواز‌ه‌ خالي را باز نکرد تا پرسپوليس از قم فقط يک امتياز سوغات بياورد.

عليرضا فغاني داور مسابقه است که به فريد کريمي از صبا و محمد نوري از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

با اين تساوي پرسپوليس 26 امتيازي و صباي قم هم 29 امتيازي شد.


آرمان بازدید : 17 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

تيم فوتبال پرسپوليس حدود 50 دقيقه پيش از آغاز ديدار با صباي قم وارد ورزشگاه و با تشويق هواداران پرسپوليسي حاضر در ورزشگاه روبرو شد.

به گزارش ايسنا،در حالي که ورزشگاه يادگار امام (ره) قم ظرفيت نزديک به 12 هزار نفر را دارد، در حال حاضر حدود پنج هزار پرسپوليسي در ورزشگاه حضور دارند و در آن سو نزديک به دو هزار هوادار صبا هم در جايگاه مخصوص به خود نشسته‌اند.


پرسپوليس در اين بازي با ترکيب نيلسون، سيد جلال حسيني، رضا نورمحمدي، حسين ماهيني، مهرداد پولادي، رضا حقيقي، محمد نوري، علي کريمي، مارکو پروويچ ، غلامرضا رضايي و کريم انصاري فرد به ميدان مي‌روند.


 


آرمان بازدید : 16 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، در جلسه هماهنگي پيش از بازي پرسپوليس - صبا که شب گذشته انجام شد، نماينده پرسپوليس اعتراض خود نسبت به مشکلات پيش آمده برابر هتل محل اقامت سرخپوشان، توهين‌هاي

صورت گرفته نسبت به سرمربي تيم را اعلام کرد.

در اين نشست سعيد شيريني معاون اجرايي باشگاه و سرپرست تيم و حميد عباسي مدير رسانه‌اي سرخپوشان از طرف پرسپوليس در جلسه حاضر بودند.

سعيد شيريني ضمن اعتراض به اتفاقات روي داده، همچنين به شرايط زمين مسابقه و شيب بخشي از آن اشاره کرد که مسوولان حتي اعلام کردند اين مشکل را در کنار ساير مسائل از جمله نور ورزشگاه برطرف کرده‌اند تا نظر ناظران کنفدراسيون فوتبال آسيا را براي تائيد آن جلب کنند.


آرمان بازدید : 17 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

مهدي مهدوي‌کيا که از سوي فدراسيون جهاني آمار و تاريخ فوتبال به عنوان دومين بازيکن محبوب جهان در سال 2012 انتخاب شد، افزود: اين عنوان به خاطر رأي هموطنانم براي من مهم است و ارزشمندتر از آن تک تک آراي هواداران است که من را شايسته ديدند و تک تک رأي‌ها باعث افتخار و مباهات من است.

وي ادامه داد: من از تمام مردم ايران بويژه هواداران پرسپوليس تشکر مي‌کنم. آنها همواره در چنين مواقعي کنار ما هستند و به ما لطف دارند.

 


آرمان بازدید : 17 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

کاروان تيم فوتبال پرسپوليس تهران براي مصاف هفته بيست و يکم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور با صباي قم عصر شنبه وارد قم شد اما به هيچ عنوان و بر خلاف انتظار استقبال خوبي از سرخپوشان صورت نگرفت.

استقرار کاروان پرسپوليس در نزديکي حرم مطهر کريمه اهل بيت (س)

اينکه تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس تهران در بازي‌هاي ليگ برتر وقتي به شهرهاي مختلف کشورمان مي‌روند معمولا به گرمي مورد استقبال علاقمندان به فوتبال قرار مي‌گيرند به امري کاملا عادي تبديل شده است اما اين بار در قم پذيرايي خوبي از تيم پرسپوليس تهران انجام نپذيرفت.

شاگردان يحيي گل محمدي که بعد از تمرينات ظهر روز شنبه در تهران با يک دستگاه اتوبوس راهي قم شده بودند تا در هتل محل اقامت خود مستقر شده و آماده ديدار روز يکشنبه بيست و چهارم دي ماه با صباي قم شوند، به سردي از سوي فوتبال دوستان قمي مورد استقبال قرار گرفتند.


آرمان بازدید : 18 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

پس از صحبت‌هاي روز گذشته يحيي گل‌محمدي درباره افشاي دلايل جدايي‌اش از صباي قم مديرعامل وقت اين باشگاه اظهار کرد: يحيي زحمات زيادي را براي صبا کشيد و مطمئنا فردي که تيمي را مي‌بندد علاقمند است تا پايان هم در آن تيم بماند، ولي شرايطي ايجاد شد که گل محمدي خواستار جدايي از اين تيم شد.

او در توضيح اين دلايل گفت: من هم به طور دقيق اين دلايل را به علت شخصي بودنشان نمي‌دانم، ولي يک روز يحيي گفت که شرايطي ايجاد شده که در پرسپوليس دستيار شوم و ما هم خواستيم تا شرايطي را براي ماندنش فراهم کنيم که در نهايت وي از اين تيم جدا شد.

رمضان بيگي با تمجيد از عملکرد يحيي گل محمدي در تيم صبا گفت: يحيي تا پايان با قدرت در صبا کارش را انجام داد و پرسپوليس هم تيمي است که در آن بازي کرده و کاپيتان آن بوده است و مطمئن باشيد دلايل شخصي موجب جدايي او از صبا شد، چرا که رابطه ما با يحيي رابطه‌ي بسيار صميمانه‌اي بود و حتي در زمان جدايي‌اش با توجه به شناختي که از صبا داشت سه مربي را به ما معرفي کرد که يکي از آنها مرفاوي بود.


آرمان بازدید : 18 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

کاروان تيم فوتبال پرسپوليس براي ديدار مقابل صبا ساعت 16:30 امروز به قم رسيد. قرمز‌پوشان ابتدا به زيارت بارگاه حضرت معصومه(س) رفتند و سپس با اسکورت دو دستگاه ماشين پليس که با درخواست پرسپوليس‌ها براي جلوگيري از حواشي و مشکلات به محل آمده بودند راهي هتل محل اقامت خود شدند.

زماني که پرسپوليسي‌ها قصد ورود به هتل را داشتند حدود 100 نفر که ليدر نيز داشتند، مقابل هتل حضور پيدا کردند و با ديدن گل‌محمدي بر عليه او شعار دادند.

آنها با نشان دادن اسکناس، گل‌محمدي را پولکي خطاب کردند که اين موضوع باعث ناراحتي اعضاي پرسپوليس را به همراه داشت.


تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ضعف تیم فعلی پرسپولیس؟؟
    پـــرســولــیس - استقلــال ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 1,294
  • بازدید کلی : 4,295