loading...
ویـوا پــرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
آرمان بازدید : 15 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، محمد رويانيان ضمن اعلام اين خبر افزود: بر اساس پيگيري‌هاي انجام شده، مکاتبات اداري و موافقت نهايي وزارت ورزش و جوانان، ورزشگاه شهيد درفشي‌فر براي هميشه به باشگاه پرسپوليس واگذار شد که جا دارد از وزير محترم ورزش و جوانان و هيئت دولت تشکر کنم.

رويانيان تصريح کرد: در سال‌هاي اخير پرسپوليس مالک قطعي ورزشگاه شهيد درفشي‌فر نبود و از زماني که ما مديريت باشگاه را بر عهده گرفتيم، سعي کرديم اين ورزشگاه را تجهيز و بازسازي کامل کنيم که به نوعي ريسک بود اما خوشحالم که حالا ورزشگاه شهيد درفشي‌فر با پيگيري‌هاي مستمر مديران باشگاه و موافقت وزارت ورزش و جوانان به پرسپوليس واگذار شده است.

 


آرمان بازدید : 19 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

سيد جلال حسيني در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص آخرين وضعيت پرسپوليس پس از پيروزي مقابل نفت تهران اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به نتايج خوبي که در 4 هفته گذشته گرفته‌ايم، به نظرم پرسپوليس به آن شرايط ايده‌آل روحي و رواني رسيده و خوشبختانه بحران را پشت سر گذاشتيم.

وي افزود: حيف است که در اين شرايط بخواهيم به گذشته فکر کنيم و دوباره اسير اتفاقاتي بشويم که ناخواسته پيش آمده بود. البته رمز موفقيت ما در حال حاضر تمرينات خوب و در کنارش بازي‌هاي خوب و پيروزي است که شايد قبلا کمتر ديده باشيم.

حسيني ادامه داد: با توجه به روند موفقيت آميزي که در چند هفته گذشته داشتيم، بايد در ليگ برتر هم با تلاش و کوشش زياد به برد فکر کنيم. ما بازي بسيار سختي را مقابل تيم صبا در قم داريم و آنها قطعا تيم بسيار خطرناکي در خانه خود هستند اما پرسپوليس هم از اين موضوع ترسي ندارد و مي‌‌خواهيم دست پر به تهران برگرديم.

 


آرمان بازدید : 17 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

در حالي که هشت بازي از مجموع ديدارهاي هفته چهارم از نيم فصل دوم مسابقات دوازدهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور به صورت همزمان در روز يکشنبه بيست و چهارم دي ماه آغاز مي‌شود، صباي قم در خانه برابر پرسپوليس تهران تيم رده يازدهم جدول رده بندي ليگ برتر به ميدان مي‌رود.

به گزارش فارس،با توجه به برنامه اعلام شده از سوي سازمان ليگ برتر فدراسيون فوتبال، ديدار تيم‌هاي فوتبال صباي قم و شاهين بوشهر پرسپوليس تهران از هفته بيست و يکم بازي‌هاي ليگ برتر فوتبال از ساعت 15 و 15 دقيقه روز يکشنبه در ورزشگاه 15 هزار نفري يادگار امام قم برگزار مي‌شود.

بر همين اساس و با توجه به قوانين برگزاري مسابقات ليگ برتر فوتبال که از سوي سازمان ليگ برتر فدراسيون فوتبال به باشگاه‌هاي ليگ برتري ابلاغ شده است، مربيان دو تيم صباي قم و پرسپوليس تهران يک شب پيش از برگزاري بازي بايد به سئوالات خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي پاسخ دهند.

 


آرمان بازدید : 16 جمعه 22 دی 1391 نظرات (1)

 با توجه به اينکه اين روزها در برخي از محافل ورزشي حاشيه‌ها جاي کارهاي فرهنگي و خداپسندانه را گرفته اما پس از تمرين امروز قرمز‌پوشان اتفاق جالبي با تدبير سرپرست و کادر پزشکي تيم فوتبال پرسپوليس افتاد.

قرمز‌پوشان پس از تمرين امروز در شرايطي که آماده رفتن به منازل خود بودند ناگهان با کودکي معلول به نام رامين مواجه شدند. اين پسربچه که کلاس سوم دبستان است و از ناحيه دو دست معلوليت دارد با تدبير شيريني ((بقیه در ادامه مطلب))

 


آرمان بازدید : 22 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

اختصاصی _ خب امروز برای دوستان عزیز پرسپولیسی گل ها و هایلایت بازی با نفت تهران که با برتری 4 بر 1 سرخ پوشان همراه بود را برای دانلود قرار دادیم. امیدواریم که اگر کپی میکنید منبع رو هم ذکر کنین..

برای دانلود به ادامه مطلب بروید..

 

آرمان بازدید : 17 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

دکتر وجيه‌الله چشمه‌سري در خصوص مصدوميت علي کريمي اظهار داشت: با توجه به اسپاسم پاي کريمي که در پشت پاي او ديده شد امروز تصميم گرفتيم تا کريمي تمرين نکند و به جاي تمرين به ماساژ و آب درماني بپردازد.

وي افزود:‌ خوشبختانه مصدوميت کريمي جدي نيست و او فردا در تمرينات شرکت خواهد کرد. او براي بازي با صبا مشکلي ندارد.

وي در پايان در خصوص مصدوميت جزئي نوري و نيلسون نيز گفت: اين دو بازيکن نيز امروز آزمايش شدند و مشکلي براي همراهي پرسپوليس ندارند.

تيم فوتبال پرسپوليس در چارچوب هفته 21 ليگ برتر، روز يکشنبه در قم به مصاف صبا مي‌رود.

 


آرمان بازدید : 16 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

حسين جباري زاده، مديرعامل باشگاه آلومينيوم هرمزگان با اعلام اين خبر گفت: مذاکرات نهايي را با اين بازيکن انجام داديم و ايمون زايد که يک بامداد امروز (جمعه) وارد تهران شده، امروز عصر همراه با تيم آلومينيوم عازم اهواز مي‌شود. پس از آن به بندرعباس بر مي گرديم و اقدامات نهايي براي عقد قرارداد با او تا پايان فصل را انجام مي‌دهيم.

وي افزود: توافق ما با مهاجم پيشين پرسپوليس تا پايان ليگ امسال است، هر چند مسابقه از نيم فصل رقابت‌ها گذشته و در اين خصوص توافق‌هاي ديگري با اين بازيکن خواهيم داشت. زايد در قبال يک سهميه آزاد که تيم ما داشت به آلومينيوم پيوست و کادر بازيکنان را تکميل کرد تا از اين پس حريف قدرتمندتري براي تيم‌هاي ليگ برتري باشيم.
جباري زاده با تاکيد بر اين که آلومينيوم در پايان فصل در ليگ خواهد ماند گفت: ما در نيم فصل تيم را با گرفتن چند بازيکن از جمله دو مهاجم خوب تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس يعني ميلاد ميداوودي و ايمون زايد، تقويت کرديم و با حمايت هواداران پرشور بندرعباسي بايد در ليگ برتر بمانيم.

 

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ضعف تیم فعلی پرسپولیس؟؟
    پـــرســولــیس - استقلــال ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 213
  • بازدید سال : 1,305
  • بازدید کلی : 4,306