loading...
ویـوا پــرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
آرمان بازدید : 20 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

در اين نشست رويانيان خطاب به بازيکنان پرسپوليس گفت: بسيار خوشحالم که در سايه مديريت يحيي گل محمدي و اعضاي کادر فني هيچ توجهي به مسائل بيروني و حاشيه‌هاي مطرح شده نداشته‌ايد و بنده اين موضوع را يکي از عوامل موثر در موفقيت تيم در پنج بازي گذشته مي‌دانم.

به گزارش ايسنا،وي افزود: اين نکته مهمي است که در تيم پرسپوليس جا افتاده و از شما مي‌خواهم همچون يکي، دو ماه اخير ذره‌اي به مسائلي که در اطراف و اکناف و محافل مطرح مي‌شود، نداشته باشيد و تمرکز خود را بگذاريد روي خوب تمرين کردن، بازي و نتيجه گرفتن.

 


آرمان بازدید : 17 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

محمد رويانيان که در تمرين امروز پرسپوليس حضور داشت به همه هواداران اعلام کرد که قصد هيچگونه صحبتي درباره استعفايش ندارد و به همين دليل عليرغم درخواست مکرر هواداران و ليدرها ورزشگاه درفشي فر را ترک کرد اما پس از گذشت دقايقي دوباره به ورزشگاه درفشي فر برگشت و دقايقي در بين هواداران و ليدرها حضور پيدا کرد.

يکي از ليدرهاي باشگاه پرسپوليس به نمايندگي از سوي هواداران خطاب به رويانيان گفت: شما براي پرسپوليس زحمت کشيده‌ايد و همه دوست دارند در اين تيم بمانيد تا حاصل دسترنج خود را بگيريد ، هيچکس دوست ندارد پرسپوليس بدون رويانيان باشد.

 


آرمان بازدید : 16 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

يحيي گل‌محمدي در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مقابل داماش گفت: داماش يک تيم جوان و با انگيزه است که براي کسب 3 امتياز با تمام قوا مقابل اين تيم به ميدان مي‌رويم. کسب اين 3 امتياز براي ما حياتي است و با توجه به وضعيتي که در جدول داريم به پيروزي در اين مسابقه نيازمنديم. بازي ساده‌اي نيست و با تمام توان به ميدان مي‌رويم.

وي در مورد بازيکنان 2 اخطاره تيمش و اينکه آنها را خطر از دست دادن دربي تهديد مي‌کند، اظهار داشت: مطمئنا تيم را با تمام قوا براي کسب 3 امتياز به ميدان مي‌فرستم از تمام بازيکنان 2 اخطاره استفاده مي‌کنم. اين بازي هم همانند دربي 3 امتياز دارد و با توجه به شرايطي که داريم نمي‌توانم امتيازات اين مسابقه را فداي دربي کنم.

گل‌محمدي در مورد مصدوميت علي کريمي و مهدوي‌کيا گفت: کريمي و مهدوي‌کيا همچنان مصدوم هستند، پزشکان تيم تلاش مي‌کنند تا آنها را به دربي برسانند.


آرمان بازدید : 23 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

تيم فوتبال داماش گيلان در بيست و يکمين ديدارش در ليگ برتر جمعه آينده مصاف حساسي را در برابر پرسپوليس در پيش روي دارد و اين در حالي است که داماشي‌ها در چند وقت اخير با مصدوميت تعداد زيادي از بازيکنان خود مواجه بوده‌اند.

به گزارش فارس،وضعيت مصدومان و بازي کردن يا نکردن آنها در ديدار مقابل پرسپوليس مورد سئوال بسياري از طرفداران تيم داماش است.

افشين چاووشي مهاجم تيم فوتبال داماش که در چهار هفته نيم فصل دوم قادر به همراهي داماش نبوده اکنون از بند مصدوميت رهايي يافته و در صورت صلاحديد کادر فني مي‌تواند در ديدار مقابل پرسپوليس براي داماش به ميدان برود.

حسن رودباريان نيز که به دليل مصدوميت از ناحيه کمر مانند چاووشي در بازي‌هاي نيم فصل دوم تاکنون غايب بوده، در تمرين داماش حاضر شد و قرار گرفتن او در درون دروازه داماش در ديدار مقابل پرسپوليس بستگي به شرايط و وضعيت آمادگي او در مدت دو يا سه روز آينده دارد.

 


آرمان بازدید : 19 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

دوستان استقلالی میتونن ساکت باشن..مثه همیشه فقط سکوت...به شماها هیچ ربطی نداره

دیدین که رویانیان هم موند...به احترام سردار اس اسی ها خبردار

سعيد شيريني در واکنش به اظهار نظر اخير قلعه‌نويي درباره استعفاي رويانيان گفت: دوستان اينقدر زود خوشحالي خود را بابت رفتن يا نرفتن سردار رويانيان بروز ندهند. بيشتر به اتفاقات و حاشيه‌هاي تيم خود بپردازند چون پرسپوليس بر خلاف استقلال به اين راحتي‌ها وارد حاشيه نخواهد شد.

وي ادامه داد: بهتر است قلعه‌نويي که اتفاقا خيلي هم اهل فن است و همه اين موضوع را مي‌دانند بيشتر به مشکلات حاشيه‌اي استقلال از قبيل بازوبند کاپيتاني، دعواي بازوبند و قهر بودن بزرگان اين تيم با يکديگر بپردازد و آن‌ها را حل و فصل کند و بگذارند پرسپوليسي‌ها در مورد مسائل پرسپوليس اظهار نظر کنند.


آرمان بازدید : 20 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این نماینده ایرانی در جلسه روز دوشنبه به حاضرین معرفی شد. قرار است مذاکرات بین دو طرف برای راه اندازی مدارس فوتبال و دیگر ارتباطات، انجام شود و این همکاری در کنار همکاری‌هایی خواهد بود که باشگاه پرسپولیس با آکادمی فوتبال ترافیک برزیل و باشگاه میلان ایتالیا خواهد داشت.

 


آرمان بازدید : 19 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (1)

محمد شيخان، معاون اطلاع رساني دفتر رئيس جمهور اظهار داشت: محمد رويانيان که از ستاد حمل و نقل و سوخت استعفا داده است به عنوان مدير عامل باشگاه پرسپوليس به کار خود ادامه خواهد داد.

وي افزود: رويانيان در پرسپوليس مي‌ماند.


به گزارش فارس، صبح امروز خبر استعفاي محمد رويانيان از ستاد حمل و نقل و سوخت و باشگاه پرسپوليس منتشر شد. بر اين اساس، رويانيان، استعفاي خود را به رئيس دفتر رئيس جمهور و وزير ورزش و جوانان ارائه کرده است.

 


آرمان بازدید : 16 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

به گزارش فارس، غلامرضا رضايي پس از تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ با وجود اينکه مي‌توانستيم صبا را شکست دهيم و وضعيتمان را در جدول بهبود ببخشيم متأسفانه همه چيز دست به دست هم داد تا اين اتفاق نيفتد.

وي افزود: تمام بازي‌هاي ما 6 امتيازي است و بايد با تمام قدرت از اين به بعد به ميدان برويم. کار سختي پيش رو داريم اما بايد فقط ببريم.

رضايي ادامه داد: دربي نيز شرايط خاص خودش را دارد اما ما اول به بازي با داماش فکر مي‌کنيم و سپس به دربي اما مطمئن باشيد از دربي دست خالي بر نمي‌گرديم.


آرمان بازدید : 18 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (1)

رضا حقيقي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره ديدار پرسپوليس برابر صبا اظهار کرد: خيلي خوب بازي کرديم و واقعا بايد بازي را مي‌برديم اما کيفيت زمين در کارمان تاثير گذاشته بود و باعث شد نتوانيم به خوبي از بعضي موقعيت‌هايمان استفاده کنيم. با اين که زمين خوب نبود ولي چهار، پنج موقعيت خوب خلق کرديم. در صحنه‌اي که انصاري‌فرد آن فرصت را از دست داد، خودش گفت که زمين باعث شد، توپ بلند شود و به بغل پايم بخورد.

 


آرمان بازدید : 16 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

همانطور که وعده داده بودیم گزارش تصویری بازی پرسپولیس - صبا با کیفیت عالی و با سرور مستقیم سایت پرسپولیس در خدمت شما هستیم.

  • عکس ها از: مجتبی صالح

نمونه عکس های گذاشته شده: عکس ها در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ضعف تیم فعلی پرسپولیس؟؟
    پـــرســولــیس - استقلــال ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 226
  • بازدید سال : 1,318
  • بازدید کلی : 4,319