loading...
ویـوا پــرسپولیس
آخرین ارسال های انجمن
آرمان بازدید : 22 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

صمد مرفاوي در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل پرسپوليس اظهار کرد: "با آن که پرسپوليس نسبت به نيم فصل اول بهتر و روان‌تر بازي مي‌کند و نتايج خوبي را هم گرفته ولي بازيکنان ما شرايطي خوبي دارند. آنها مخصوصا در بازي با تيم‌هاي بزرگ انگيزه بالايي دارند و به اميد گرفتن سه امتياز وارد زمين مي‌شوند. 70 درصد آن چه را در نيم فصل دوم به بچه‌ها گفته بوديم، در زمين اجرا کردند و همين من را به آينده اميدوار مي‌کند."

او ادامه داد: "صبا در مقابل دو تيم استقلال و پرسپوليس تاکنون در قم نتيجه را واگذار نکرده‌ و قصد داريم اين روند را تداوم بخشيم. ضمن احترام به پرسپوليس و بازيکنان بزرگي که دارد، بايد بگويم در مقابل ما نتيجه را واگذار خواهند کرد."

 


آرمان بازدید : 20 شنبه 23 دی 1391 نظرات (1)

آهای کیسه های سوراخ مراقب چیزایی که از دهنتون میاد بیرون باشین وگرنه ...

به احترام سردار کیسه ای ها خبر دار


به گزارش ايسنا، مديرعامل باشگاه پرسپوليس که در تمرين شنبه اين تيم حضور يافته بود پس از پايان تمرين در جمع هواداران حاضر شد و پس از اينکه با تشويق خود از سوي آن‌ها روبه‌رو شد خطاب به آن‌ها گفت: دعا کنيد که پرسپوليس موفق شود و از شر شيطان‌ها رها شود. خيلي‌ها در اين فوتبال ما را مي‌زنند. شما دعا کنيد که به حق اين روز عزيز پرسپوليس در آينده هم موفق باشد و نتايج خوبي بگيرد.


آرمان بازدید : 20 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

به نقل از سايت آمار و تاريخ فوتبال، مهدي مهدوي کيا با 103 هزار و 703 راي در صدر فهرست محبوب ترين بازيکن آسيا قرار گرفته است. در اين رده بندي، سيد مهدي رحمتي با 79 هزار و 533 راي در مکان دوم قرار گرفته است.

فهرست کامل به شرح زير است:

 


آرمان بازدید : 21 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از تمرين امروز تيمش درباره بازي فردا(يکشنبه) با صباي قم اظهار کرد: فردا بازي سختي داريم. با صبا يک بازي 6 امتيازي در پيش داريم که پيروزي در آن مي‌تواند براي ما کاملا روحيه‌بخش باشد. با اين وجود فردا فقط براي برد به ميدان مي‌رويم و مي‌دانيم کار سختي در قم داريم.

به گزارش ايسنا،وي افزود: روند خوبي را در چند بازي قبل شروع کرده‌ايم که اميدوارم فردا هم به اين روند ادامه دهيم. اگر از موقعيت‌هايمان استفاده کنيم مي‌توانيم پيروز اين بازي باشيم.


آرمان بازدید : 20 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

به گزارش فارس، آخرين تمرين تيم پرسپوليس قبل از ديدار مقابل صباي قم از ساعت 11:30 صبح امروز در ورزشگاه

درفشي‌فر پشت در‌هاي بسته برگزار شد.

در اين تمرين محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس و بهروز منتقمي قائم مقام باشگاه حضور داشتند. آنها با کريم باقري صحبت هايي داشتند و سپس با بازيکنان و کادر فني به خوش و بش پرداختند.

* مهدي مهدوي‌کيا به دليل پيچيده شدن مچ پا در تمرين امروز غايب بود.

* علي کريمي با رفع مصدوميت در تمرين امروز پا به توپ شد. وي روز گذشته مصدوميتي جزئي از ناحيه عضله پا داشت.

 


آرمان بازدید : 19 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، نام 19 بازيکن براي ديدار هفته بيست و يکم سرخپوشان به شرح زير اعلام شد:

نيلسون کوره‌آ، رضا محمدي، حسين ماهيني، رضا حقيقي، کريم انصاري فرد، محمد نوري، غلامرضا رضايي، رضا نورمحمدي، مهرداد پولادي، علي کريمي، سيد جلال حسيني، مارکو پروويچ، ميثم نقي زاده، محسن بنگر، محمد قاضي، امير حسين فشنگچي، محمدرضا خانزاده، هادي نوروزي و عادل کلاه کج

 


آرمان بازدید : 19 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

کريم انصاري‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص بازي مقابل صباي قم اظهار داشت: يکي از مشکلاتي که باعث شد تا ما در ابتداي راه کمي از ساير تيم‌ها عقب بمانيم، بدون شک مشکلات روحي و رواني بود. بالاخره همه معتقد بودند که تيم ما بسيار کامل و يکي از بهترين‌هاي امسال است اما متاسفانه قسمت اين بود که در نيم فصل اول دچار بدشانسي‌هاي گوناگوني شويم که اميدوارم ديگر در زندگي فوتبالي‌ام شاهد آن نباشم.

وي افزود: با توجه به چند بازي گذشته که به نمايش گذاشتيم نشان داديم که در خط هجومي و ساختار دفاعي تيمي بسيار خوب، باتجربه و قدرتمند هستيم و به نظرم حالا بايد پس از موفقيت در جام حذفي در ليگ برتر خودمان را ثابت کنيم.


آرمان بازدید : 16 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

دکتر وجيه‌الله چشمه‌سري پس از تمرين امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص آخرين شرايط مصدومان پرسپوليس اظهار داشت:‌خوشبختانه پس از مصدوميت جزئي سه بازيکن پرسپوليس امروز اين بازيکنان در تمرينات فشرده حضور پيدا کردند و خوشبختانه کريمي، نوري و نيلسون مشکلي براي بازي با صبا ندارند.

وي افزود: مصدوميت مهدوي‌کيا نيز يک پيچ خوردگي از ناحيه مچ پا است اما دوري او از فوتبال مشخص نيست.

احتمالا مهدوي‌کيا به احتمال فراوان دو يا سه هفته به احتمال مصدوميتش از ميادين دور خواهد شد.

 


آرمان بازدید : 16 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

رضا حقيقي درباره ديدار اين هفته تيمش برابر صباي قم گفت: صبا تيم بسيار خوبي است و از آنجا که بازي در قم برگزار مي‌شود کار خيلي سختي داريم. همچنين شنيده‌ام که کيفيت زمين آنجا خيلي خوب نيست. با اين حال ما فقط به برد فکر مي‌کنيم و از شروع نيم فصل به بعد ديگر به مساوي و باخت فکر مي‌کنيم.

به گزارش ايسنا،هافبک دفاعي پرسپوليس درباره وضعيت اين روزهاي پرسپوليس گفت: خدا را شکر وضعيت خيلي خوب است و بازيکنان علاوه بر اينکه از نظر روحي و رواني سرحال هستند، از نظر بدني هم کاملا آماده‌اند. روز اولي که من به تيم آمدم، بازيکنان از نظر جسمي خيلي آماده نبودند ولي حالا مي‌بينيد که تا دقيقه 90 به خوبي حمله مي‌کنيم و موقعيت مي‌سازيم. فکر مي‌کنم با اين شرايط مي‌توانيم به رده‌هاي بالاي جدول فکر کنيم.

 


آرمان بازدید : 18 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

به گزارش ايسنا، سعيد عزيزيان مربي جديد دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس پس از اولين حضورش در تمرين اين تيم گفت: خوشحالم که دوباره به تيم سابقم بازگشتم. اميدوارم بتوانم باز هم به تيم محبوبم خدمت کنم. وقتي گل‌محمدي از من خواست که به پرسپوليس بيايم اطاعت امر کردم و آمدم.

وي درباره وضعيت دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس گفت: خوشبختانه نيلسون سرپنجه و آماده است و محمدي و عابدزاده هم جوان‌هاي خوب و باانگيزه‌اي هستند که من در آن‌ها آينده بسيار خوبي ديدم.

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال که وضعيت امير عابدزاده که دروازه‌بان دوم پرسپوليس است چگونه است،‌ گفت: به هر حال شرايط بازي مشخص مي‌کند که از کدام دروازه‌بان استفاده کنيم اما فکر ما اين است که هميشه از بهترين دروازه‌بان در ترکيب اصلي استفاده کنيم. فعلا نيلسون دروازه‌بان اول ماست و دو دروازه‌بان ديگر ما بايد کار کنند تا به شرايط ايده‌آل برسند که هر گاه خواستيم از آن‌ها استفاده کنيم آمادگي لازم را داشته باشند.

 


تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ضعف تیم فعلی پرسپولیس؟؟
    پـــرســولــیس - استقلــال ؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 1,302
  • بازدید کلی : 4,303